Upgrade naar de nieuwe Edge-browser of gebruik Chrome, Firefox of Safari om door te gaan. De ADI Global Distribution-site zal na 12 maart 2021 Internet Explorer niet meer ondersteunen. close button

Dan wenst u dat natuurlijk te retourneren.

Klik hieronder op de knop die voor u van toepassing is en volg de instructies:



Onze RMA procedure & regels

  1. Een RMA aanvragen gaat via www.be.adiglobal.be/Retouren
  2. U dient in te loggen met uw klant-account. (Als u geen inloggegevens hebt gaat u naar - https://www.be.adiglobal.be/MyAccount/signin)
  3. U kiest voor de retour die van toepassing is. (Nieuw, defect, DOA of foutief geleverd)
  4. U vult het formulier zo volledig mogelijk in
  5. Binnen 2 werkdagen ontvangt u via email een bevestiging van onze RMA-afdeling met RMA-nummer
  6. U stuurt het product naar onze RMA-afdeling en voegt een kopie van het RMA-nummer toe.
  7. Lees duidelijk onze verzend-instructies. Indien uw product niet correct verpakt/verzonden wordt kan uw aanvraag alsnog afgewezen worden
  8. Bewaar uw RMA-nummer.

Indien er geen geldig RMA nummer/formulier in uw verzending aanwezig is zullen wij deze terugsturen op kosten van de ontvanger. Het formulier is 30 dagen geldig.
Verzendingen die aangeboden worden op onze kantoorlocaties in Breda (Lage Mosten) of Loppem (Autobaan 20) worden teruggestuurd en niet in behandeling genomen.

RMA-afdeling België: [email protected]

JCL Logistics / ADI Global Distribution
T.a.v. RMA-afdeling
Rucphensebaan 11
4706 PH  Roosendaal

close button